Rabu, 11 Januari 2017

TAHUN 2017

ASSALAMUALAIKUM

       Setelah berkuran lama aku masuk kembali ke blog. Berdebua - debu sangat blog ku ini. Berkurun lama tak masuk. Entri pun hanya 2 tajuk je ditulis setiap tahun. Betapa kemalasannya nak tulis kan. Niat tu ada sokmo nak tulis. Tapi  kesempatan tak berapa nak ada. Mungkin kalh aku di lahirkan bukan sebagai penulis. Sekadar pembaca.

       Ini pun hanya sekadar nak buka je. Dan rasa nak tulis sikit sikit. Lagi pun kalau saya tulis entri agak - agak ada yang baca tak? Siapakah yang sudi membacanya?>

      Tapi apa - apa pun lantak lah. samada ada yang baca atau tidak. Janji Rock. hu hu hu.Sebelum terlambat aku nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2017 MASIHI. Walaupun sebenarnya lewat juga aku ucapkan selamat tahun baru.

                                                             Gambar tahun 2017

Sekian terima kasih dari aku. Azam tahun ni ingin menambahkan entri - entri pada  blog aku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan