Isnin, 6 Ogos 2012

Zaman Bujang





                                                                di Putra Jaya

    Kenangan sewaktu mula - mula ke Pusat Pentadbiran Putra Jaya. Kalau tak salah pada tahun 1999 sewaktu lawatan bersama Kelab Sukan Dan Kebajikan JKR Hulu Terengganu

     Pada waktu ini Putra Jaya masih panas. Pokok - pokok besar belum ada lagi. Rasanya kita orang sampai kat sini waktu tengahari. ( sebenarnya aku dah lupa. he he he )

    Masa tahun 1999, aku pun nampak remaja lagi kut. Kurus sikit dari sekarang. Rambut pun masih ada. He he he he. Sekarang ni dah dapat jimat bab beli minyak rambut.,

bersama kawan

Dengan hafiz dibalairaya 

    Gambar diatas bersama adikm sepupu dibalairaya kampung pauh. Balairaya tersebut telah diruntuhkan untuk dibina balairaya baru di sebelah 'Warisan Pahlawan'. Gambar itu diambil  pada tahun 1991 sewaktu pertandingan KBJ ( kurnia belia jaya 1991 ). Masa itu untuk penyediaan sebelum juri pengadilan datang. Masa ni Hafiz umur berapa tahun ntah. Aku pun lupa.


Bersama mat siam diwakaf kampung pauh

   Gambar bersama mat siam di wakaf kampung pauh. Gambar ni masa aku tingkatan 4 tahun 1997 . Usia masa tu 16 tahun. Motor di depan tu adalah motor Hj rashid Ali ( sekrg kerja kat JPS hulu Terengganu - No platnya TE 4213 ). Di belakang wakaf adalah kedai makda sarah. Kedai tu pun dah berubah wajah dan sekarang dijual oleh anak makda sarah iaitu Tok Dengut.  Masa ni aku selalu lepak kat wakaf sambil main Dam Aji. Yang selalu aku berlawan dam masa tu adalah dengan ari ramba, Che mat pelara, arwah brahim, arwah pak teras, ayah ngah omar temir, mamat gaung ( beliau juga ikan masa tu ) dan lain2. Kira masa tu aku top ten juga kat kampung. Penah lah masa gi sekolah, dang lagi main dam sampai tertinggal buku kat wakaf. he he he.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan